Monthly Archives: April 2022

Squat Bublina nabízí dva volné pokoje

Nedá se říct, že by squatting v této části světa nějak výrazně vzkvétal. Poslední roky je tu zvykem o squatování více mluvit a psát, než opravdu obsazovat prázdné budovy. Dělají se sice kampaně při kterých se prázdné budovy označují, ale … Continue reading

Posted in General | Comments Off on Squat Bublina nabízí dva volné pokoje

Zmínka o smrtonosné toxicitě aktivistické kultury

Ráno 9. března 2022 policisti rozrazili dveře squatu Bublina. Jeden z nich na mě namířil střelnou zbraň, zrovna když jsem seděl na záchodové míse. Řval na mě, polonahého přinutil si lehnout na podlahu a prošacoval mě, zatím co mi jeho … Continue reading

Posted in General, prohlášení | Comments Off on Zmínka o smrtonosné toxicitě aktivistické kultury

Výzva squatu Rigaer94 k solidaritě s obviněnou osobou, u které byla 9. března provedena razie

Policejní razie ke které došlo ve squatu Bublina není nic vyjímečného. Takové věci se odehrávají i jinde ve světě. V berlínském squatu Rigaer94 k něčemu podobnému dokonce došlo ve stejný den. V rámci solidarity je zde sdílen překlad souvisejícího prohlášení. … Continue reading

Posted in General | Comments Off on Výzva squatu Rigaer94 k solidaritě s obviněnou osobou, u které byla 9. března provedena razie